Leiedal

Bijgewerkt: 14 minuten 35 seconden geleden

Leiedal lanceert PPS-oproep woonprojecten Nelca en Bergkapel in Lendelede

ma, 18/02/2019 - 10:24

Leiedal wenst voor de invulling van twee woonprojecten in Lendelede met één of twee private partners samen te werken. Circa 90 à 100 wooneenheden komen in aanmerking voor een publiek-private samenwerking, verspreid over de projecten Nelca en Bergkapel. Het Woonproject Nelca omvat een 50 à 55-tal woningen, verdeeld over verschillende woonvormen zoals appartementen, rijwoningen en patiowoningen.

Ondernemers ontmoeten elkaar op Vichte-Jagershoek

vr, 15/02/2019 - 12:01

Op 12 februari organiseerde Leiedal voor de 6e keer een Ken-Je-Burenavond voor ondernemers van het bedrijventerrein Jagershoek in Vichte.

Een 40-tal ondernemers en lokale politici vonden hun weg naar het gastbedrijf Trilec. De heerlijke aroma's van Viva Sara koffie, met eigen productiehuis op de site, zorgden meteen voor een warm welkom.

Bedrijventerrein Emdeka in Bellegem verwelkomt eerste bedrijf

wo, 09/01/2019 - 16:57

Goed 2 jaar na de start van de infrastructuurwerken rijzen de fundamenten van het eerste bedrijfsgebouw op Emdeka-Bellegem uit de grond.

In het bijzijn van Leiedal en de stad Kortrijk toonden bedrijfsleiders Douglas Labarque en Lynn Mahieu, van Labarque Interieur, op woensdag 9 januari, met enige trots de gestarte bouwwerken van hun nieuwe atelier en woonst op de hoek van de Manpadstraat en de Meubelmakersdreef.